پاورقي

حاشيه‌اي بر اتفاقات معمولي

:: مفتخر است كه بدينوسيله به اطلاع عموم دوستان و آشنايان برساند كه از هم اكنون يك فقره حوّا، بنام اونجانب و نام مستعار غزال، در اين صفحه مبادرت به نشر افكار خود نموده و بقول معروف، شريك قلم ما خواهد بود. باشد كه رايحه حضور يك عدد ضعيفه در اين حجره متروك ما، يك روحيه مختصري در آن بدمد. تا ببينيم!

و اما خواهر، اولاً كه خوش آمدي ... ثانياً بنويس، ... از تو نوشتن، از ما هم خواندن! ... اما گفته باشيم كه اينجا براي خودش يك قوانين و مقرراتي هم دارد. كشك كه نيست. اگر يك وقتي زبانم لال، تخلفي مشاهده بنماييم، كوچك و بزرگش هم توفيري نمي‌كند؛ آنوقت بدجور كلاهمان توي هم مي‌رود و آن روي س... استغفرالله ... و اما قوانين:

1. رعايت حجاب اسلامي در اين مكان الزامي است.
2. حرفهاي سنگين خيلي خفن روشنفكري و اينها، بالكل غدغن است. بايد يك چيزهايي بنويسي كه از آنها براي فاطي يك تنباني دربيايد.
3. افشاگري و بيرون انداختن رازهاي پشت پرده و اينها هم بطوركلي موقوف بوده و با واكنش جدي و غيرمنتظره ما مواجه خوهد شد.
4. دست ما براي هرگونه جرح و تعديل و ويرايش نوشته‌ها باز بوده و هيچگونه اعتراضي در اين خصوص، مسموع نمي‌باشد. مسئوليت نوشته‌ها، چه قبل و چه بعد از اعمال نظر ما، بر عهده شخص خودتان بوده و ما اصلاً و ابداً چيزي به گردنمان نخواهيم گرفت.
5. فعلاً همين. تا اطلاع ثانوي، امر ديگري نداريم.

خلاصه، با اين صغري و كبرايي كه ما چيديم، اگر چيزهايي نوشتي كه اين قوانين را نقض كرده باشد و يكروز آمدي ديدي نيست، شاكي نشو كه اصلاً حال و حوصله غر زدن ضعيفه جماعت را نداريم. يكوقت ديدي آمدي، خودت هم نبودي ... گفته باشيم خلاصه.

بعدالتحرير: مزاح فرموديم ...
0 نظر ارسال مطلب به بالاترين: Balatarin